Valuta:

Verzenden & retouren

1. Verzendbeleid
Wij gebruiken een verscheidenheid aan vervoerders. Afhankelijk van uw bestelhoeveelheid en verzendadres. Beloof u van veilige verzending en juiste artikelen. Deze omvatten: EMS, UPS, TNT, DHL, Fedex en Sodexi. De bestellingen worden gewoonlijk binnen 12 uur na de besteldatum verzonden. Nadat de goederen zijn verzonden, zullen wij u een tracking nummer geven om direct online te volgen. Het is binnen 3-5 dagen na aankomst. Als u geen verzendbrief heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox of neem contact met ons op.
Zorg ervoor dat u thuis bent als u verwacht wordt dat u aankomt.
Alle pakketten worden in een andere doos verstuurd.
Terwijl voor groothandel, neem dan contact met ons op! Gratis verzending en grote korting kunnen worden aangeboden.
2. Retourbeleid
Wij zijn toegewijd aan uw volledige voldoening. Maar het ontevreden evenement veroorzaakt door de fabricagefouten, zouden we de producten onvoorwaardelijk vervangen voor onze klant. U moet contact met ons opnemen met het verzendadres voordat u de artikelen terugstuurt. Goederen moeten niet meer gebruikt worden en bevatten alle originele verpakking en etiketten.
Bevestig de kleur, grootte en stijl als u uw bestelling plaatst volgens de foto's die wij aanbieden. Na ontvangst van onze producten, als u niet tevreden bent met kleur of grootte, maar geen kwaliteitsproblemen, zijn de uitwisseling of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag beschikbaar. Retourzending is op koper's kosten.
Neem alsjeblieft foto's van de artikelen en stuur ze naar ons met betrekking tot kwaliteitsproblemen of verkeerde versie. Wij nemen volledige verantwoordelijkheid voor kwaliteitsproblemen. Wij zullen uw originele betalingswijze betalen. Alle verzendkosten bij het retourneren van goederen zijn de verantwoordelijkheid van de consument.
3. Uitwisselingsbeleid
Als u artikelen voor een andere stijl wilt uitwisselen, gelieve ons het volgnummer te informeren nadat de artikelen terug zijn verzonden. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, verzenden wij het item dat u reordert. Alle verzendkosten in verband met de uitwisseling van goederen zijn de verantwoordelijkheid van de consument. Als u nog vragen heeft over het uitwisselen van uw producten, neem dan contact met ons op!
Geen terugkeer of uitwisseling onder deze situaties:
1) Wij accepteren geen items die met een kwaliteitsprobleem die het gevolg is van subjectieve bewustwording van defecte goederen.
2) Wij accepteren geen retourneren van een item dat is gebruikt, beschadigd, gegraveerd of gewijzigd door de derde partij.
3) Wij accepteren niet onbevoegde artikelen, onjuist verpakte of onjuist verzekerde. Wij waarderen uw begrip.
4. Bestelling Annuleren
Als u niet tevreden bent met het product en wilt uitwisselen voor een ander, kunt u contact met ons opnemen met uw bestelnummer en volgnummer. U moet contact met ons opnemen voordat u de items terugstuurt. Alle items die naar ons zijn verzonden, moeten in hun originele staat zijn, dwz niet gedragen, veranderd of gewassen, met alle tags bijgevoegd. Versleten of vieze artikelen worden teruggestuurd naar u.
5. Vriendelijke kennisgeving
Als u uw volgnummer niet binnen 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, heeft uw e-mail server het mogelijk gezien als spam. In dit geval neem dan contact met ons op voor hulp. Wij raden u aan om traceerbare verzending te gebruiken, omdat we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele verloren pakketten. Voor overzeese bestellingen kan dit proces maximaal 30 dagen duren.
Terug